tirsdag den 30. juni 2015

Some of the gifts


1. Glimmersokker, Pico / 2. Nittebælte, Zadig et Voltaire / 3. Tee, Zadig et Voltaire / 4. Netbluse, Buddha / 5. Flettet bælte, Bands of L.A / 6. Makeup børster, Real Techniques / 7. Foundation, Chanel / 8. Parfume, Balmain / 9. Armbånd, Bangle Up / 10. Bluse, Nørgaard på Strøget / 11. Bh, Calvin Klein

"Godmorgen" fra mit vedkommende. Nu er det ved at være nogen uger siden, jeg havde fødselsdag, men jeg havde jo lovet jer at vise nogen af de gaver, som min familie og veninder forærede mig. Jeg må nok ærligt indrømme, at jeg i år ikke havde lavet den bedste ønskeliste i min families øjne, hvilket også resulterede i, at jeg fik en del identiske gaver. Heldigvis er min familie fuld af gode idéer, så jeg fik også en masse fine gaver, som ikke stod på min ønskeliste. De to bælter i ser henover er jeg blevet meget glad for, og armbåndene hænger også om mit håndled næsten hver dag. Hvad synes i? Knus Amalie
Follow my blog with Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Virkelig lækre gaver!!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er Buddha blusen købt?

    SvarSlet
  3. Kan du ikke lave et indlæg omkring bikinier? Mangler virkelig inspiration :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE