lørdag den 3. maj 2014

Alt om min konfirmation



Hey girls. Jeg er lige kommet hjem fra min venindes konfirmation, og inden for få minutter skal jeg videre til min anden venindes konfi. Men først, vil jeg dele denne video, hvor jeg snakker om min konfirmation - som i jo har efterspurgt. Den forgående uge har gået voldsomt hurtigt, men det har været på den gode måde, selvom jeg nu gerne vil tilbage til min konfirmations dag, sidste lørdag. Jeg håber videoen falder i jeres smag, og lad mig endelig høre jeres mening. Kys

20 kommentarer:

  1. Det ville være skønt, hvis dul lavede et indlæg med inspiration til hvilket tøj, man kunne have på til andres konfirmationer :) (både dem man er inviteret til med middag osv, men også hvis man kun er til festerne)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg virkelig gerne, men jeg ved ikke om jeg når det, inden de fleste konfirmationer er overstået :(

      Slet
    2. Hvis indlægget kommer ud inden maj måned er slut kan du godt nå det, ellers kan man altid bruge det til næste år eller andre store begivenheder ;-)<33

      Slet
  2. Hvilket slags ansigtmakeup havde du på? Ps inden på lady care by sandra, kan man vælge en teenage behandling eller en teenage xtra behandling, ved du hvad det xtra er? Virkelig god video <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg siger i videoen, at jeg laver en video om mit make-up look :)
      Og nej, det ved jeg desværre ikke, men det står måske inde under behandlinger?
      Knus

      Slet
  3. Må jeg spørge, hvilket program du bruger til at redigere dine billeder i? Elsker at kigge på din blog med de mange flotte billeder :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Endnu en gang mange gange tillykke, og super god video. Drak du alkohol til din konfirmation, ved nemlig ikke selv om jeg ville drikke eller ej? Hvis ja hvordan har dine og forældre det med det? På forhånd tak;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja, det gjorde jeg - det havde de det okay med.

      Slet
    2. Blev der bare serveret alkohol til dig og dine veninder, og har du drukket før?

      Slet
  6. Jeg så i din video at i havde nogle fine billeder hængende i kanten af teltet. Tænkte om du ville vise nogle billeder af dem tættere på eller lave en DIY? Skal nemlig selv konfirmeres om små to uger, og syntes at det var en meget sød idé :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke nogen billeder af det, men det er bare udprintede billeder i rækkefølge fra mit liv indtil nu <3

      Slet
  7. Super god video, som altid :-)
    Gør du noget specielt for at få dit hår til at gro hurtigt? Syntes lige at du er blevet klippet, og dit hår ligner allerede at det har den samme længde som før du blev klippet. Måske kunne du lave et indlæg med hvordan du får dit hår sundt/til at gro?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vokser generelt bare hurtigt, mit hår, hehe. Men jeg vil gerne lave et indlæg omkring mit hår <3

      Slet
  8. Hvor er din fine blazer fra? Synes nemlig at den passede så fint til din konfirmationskjole! <3

    SvarSlet
  9. Hej hvor har du købt din konfirmationskjole henne! Den er virkelig smuk!

    SvarSlet
  10. Kunne du måske komme med ideer til dem der skal konfirmeres i år hvad de kan ønske sig (er selv en af dem;))

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE