onsdag den 30. april 2014

Summervibes


I dag har jeg været et smut i København med Lotte, fordi jeg skulle bytte nogle konfi-gaver. Vi tog lige et stop-over ved McD, hvor vi valgte to smoothies, som jo er perfekt til vejret i dag, og ikke mindst de sidste par dage. De af jer, som har fulgt med i lang tid, og som følger mig på insta (@amaliehoelgaard), ved jo, at jeg har en ekstrem stor afhængighed af smoothies. Vi tog en af hver smag, nemlig mango/ananas og jordbær/banan, som var min personlige favorit. Det er helt klart også en fordel, at de kun står til 25 kr. Jeg fik faktisk også erhvervet mig et Lala Berlin tørklæde, vil det være interessant for jer, at se? Kys

Har du også lyst til at prøve disse to smoothies? Så smid en kommentar nedenunder, og du er med i konkurrencen om 2x smoothies fra McD

21 kommentarer:

  1. Line Sand, musse.line@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hvordan har du lavet rammen om de små billeder?

    Amalie Jensen, amaliejensen03@gmail.com

    SvarSlet
  3. lækkert vidste ikke mc. de havde smoothies. nam nam, håber jeg er den heldige, ellers må jeg selv afprøve det en dag :)

    SvarSlet
  4. Jeg smagte mango/ananas smoothien i New York, i påskeferien. Klart min favorit, uden jeg har smagt den anden, da mine to yndlingsfrugter er mango og passionsfrugt. Jordbær er ikke så meget mig i smoothies and stuff like that. (: Men uden tvivl; McD har nogle vildt gode smoothies!

    SvarSlet
  5. Hej Amalie...
    Hvad farve har du købt det fantastiske lala berlin tørklæde i? :)

    SvarSlet
  6. Kunne være helt vildt lækkert!

    SvarSlet
  7. Wow hvor lækkert med det tørklæde, er det ikke sindssygt dyrt? :o

    Og ja, det ville være lækkert!
    anna.larsen.76a@gmail.com

    SvarSlet
  8. Why not? Det ville da ikke være dårligt!
    - Pisse lækker blog og du er jo bare hammer smuk

    SvarSlet
  9. Ville så gerne prøve dem! De lyder mega lækre 😻

    SvarSlet
  10. Ja, jeg elsker virkelig smoothies!

    SvarSlet
  11. Ja, jeg elsker smoothies!

    SvarSlet
  12. Hvilket program har du brugt til at redigere dit billede? :)

    SvarSlet
  13. Hvis man går ind på "McDonald's Danmark" på facebook, har de på siden en test, hvor man kan "køb 1 - få 2". Bare et lille tip ;-)

    SvarSlet
  14. Håber jeg vinder :-)

    SvarSlet
  15. kathrine Johansen
    lillekathriine@hotmail.com! :)

    Vil da gerne se det!

    Kig gerne forbi min blog, kys!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  16. Lyder hyggeligt! :) og de der smoothies!!! ;))

    Vil virkelig gerne se tørklædet, de er så flotte!..
    -knus <3

    SvarSlet
  17. Vil da gerne vinde 2 smoothies :P

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne se det nye tørklæde. :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE