torsdag den 14. november 2013

Lady care by Sandra

Hej piger. I går var jeg hjemme hos Sandra og besøge hendes salon Lady care by Sandra, som ligger i hendes hus på Sophienberg Vænge 53 i Rungsted. Det er den fineste salon, med lys, duft, de lækreste produkter og et udbud af mange forskellige behandlinger. Du kan få alt fra voks behandlinger, til eyelash extensions (største craving for tiden) og meget meget andet! Jeg var så heldig, at få den DEJLIGSTE teenage hudbehandling. Den bestod af rens, peeling, damp, dybderens, serum og cremepleje - alt det i en behandling for kun 300 kr. I kan i øvrigt se hendes forskellige ansigtsbehandlinger HER. Ikke nok med den virkelig fine klinik, det store udbud og de billige priser, er Sandra også utrolig sød, og man kan mærke, at man føler sig rigtig godt tilpas - ja, så godt tilpas at jeg næsten faldte i søvn, haha. Jeg synes i alle skulle kigge forbi hjemmesiden, hvor i kan online booke, og Sandras facebook-side. Torsdag d. 28 November er der julebazar/reception (kl. 18-21) hos Sandra,  smut forbi butikken, da der oven i købet er 20% på ALT - det ville være en oplagt mulighed, til at købe en lækker julegave til mor, mormor, farmor, søster eller veninden. Jeg vil i hvert fald være der! Knus Amalie

7 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert, kunne du se forskel?

    SvarSlet
  2. Er der også 20% på behandlingerne, elle kun produkterne ;)

    Lyder ellers super lækkert :-D

    SvarSlet
  3. Lækre billeder! Det lyder som om, at det var ret så skønt :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Vil du tjekke min blog ud?
    http://lenettehansenblogger.blogspot.dk/
    :)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE