mandag den 14. oktober 2013

♡ Min trænings-rutine ♡



Hej piger! Så fik jeg filmet min såkaldte trænings-rutine, hvor jeg er kommet ind på nogle af de emner, som i har efterspurgt. Det har været utrolig svært at filme videoen, som jeg også skriver i beskrivelsesboksen på youtube - fordi at jeg på INGEN måde ville udtrykke, at det jeg gør er det rigtige, og at det burde alle gøre, for det mener jeg ikke. Alle mennesker er forskellige, og kan holde til forskelligt! Jeg håber i kan lide videoen. Husk at se den i fuld skærm og med HD. Som jeg også siger i videoen, rejser jeg til Italien i morgen, yay yay yay - men mere om det i morgen! Følg med på insta (amaliehoelgaard). Knus Amalie

12 kommentarer:

  1. Super fin video!

    http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. rigtig god video :-D
    Den kommer helt klart til at inspirer mig :-)

    SvarSlet
  3. God video!! <3 Er blevet meget inspireret!!

    FEd blog, elsker din stil!!

    SvarSlet
  4. Hej amalie ;)
    Super god video!
    Hvilke dage løber du og holder du pause når du løber de 4-5 km:)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig forskelligt, men nej holder ikke pauser :)
      Tak! <3

      Slet
  5. Prøvede at tænde for dem alle sammen, ved ikke hvorfor, men det var virkelig sjovt :D
    Undskyld, hahah,
    Men super god video!

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Super skøn og pisse inspirerende video du har lavet søde Amalie! - Du formår virkelig at formulere dig proffesionelt og gør det uden at træde nogen over tæerne.
    Knus.

    www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hej Amalie. Jeg har tænkt meget over, at når jeg løber og hører musik, så hopper mine hovedtelefoner sådan ud af ørerene, hvis du forstår.
    Har du nogle specielle hovedtelefoner, eller bruger du også bare Apples hovedtelefoner, og formår ikke at løbe så "vildt"? Undrer mig nemlig meget, når jeg ser folk der kan løbe uden at deres falder ud. Håber du vil svare:)
    KH Frida <3

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE