torsdag den 5. september 2013




Jeg har fået tilsendt de dejligste produkter fra mit yndlings rensemærke, nemlig Eucerin. Eucerin er et tysk mærke, og denne serie som jeg skal teste (DermatoCLEAN) er parabenefri, parafumefri, alkoholfri og uden farvestoffer (undtagen i make-up fjerneren) - det er så lækkert, at det er helt clean, som også indgår i navnet, hehe. I forbindelse med alt det her om hud, har jeg lavet en video (henover), hvor jeg fortæller lidt om min hud, anbefalinger, viser overstående produkter mm. Alle produkter fra Eucerin kan købes på apoteket og på web-apoteker. Hvis i har lyst, kan i finde jeres hudtype HER og anbefalinger til produkter (fra Eucerin), som passer netop til jeres hud. Som jeg også siger i videoen, vil jeg afholde en give away meget snart (yay) - så stay tuned! Kys

8 kommentarer:

  1. Hej :-)
    Hvor har du købt den svamp du taler om, og hvor meget kostede den?
    Jeg syntes de her slags videoer er rigtig hjælpsomme, i hvert for mig. Du har tidligere snakket om renseprodukter og cremer fra apotekerne, og det fik til at gå ind og kigge på et apotek. Jeg fandt en rigtig godt ansigtscreme af den grund, så tak for introduktionen, eller hvad man nu siger :-)
    Jeg tror også jeg vil investere i nogle at Eucerins renseprodukter, hvis jeg ikke vinder dem i din giveaway :-)
    -Cecilie, 16 år

    SvarSlet
    Svar
    1. Her har du et link til den: http://www.shop.dk/konjac-sponge-charcoal-karmameju-produkt.aspx :)

      Det er jeg utrolig glad for at høre, det varmer at du kan bruge mine råd! <3

      Knus

      Slet
  2. Elsker den slags videoer! Bøvler desværre selv lidt med acne :(
    Afholder forresten selv et giveaway, som du er meget velkommen til at deltage i ;)

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/2013/09/giveawaaaaay-jeg-er-sa-spndt-over-at.html#comment-form

    /Hannah

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Øv, held og lykke med din hud - det er så ærgeligt at der findes noget som acne..

      - Amalie

      Slet
  3. Virkelig hjælpsom video. TAK. Elsker virkelig din blog.
    Hvordan kan det være, at du altid modtager sådan nogle pakker? Fordi du har bestilt det selv eller hvad? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for!!!

      Jeg har, som jeg siger i videoen, fået tilsendt de 5 eucerin produkter, alt andet er mit eget :) Det er et firma jeg er tilknyttet.

      Slet
  4. Elsker din blog Amalie!
    Hvor redigere du billeder henne, nu tænker jeg spicifikt på billed af dig i det nederst hjørne (det runde)

    SvarSlet

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE