mandag den 1. oktober 2012

GOODIEBOX









jeg har været så heldig at måtte teste denne måneds goodiebox, fra goodiebox.dk

goodiebox er et smart koncept, som gør at du kan få tilsendt nogle skønhed produkter, i special størrelse, hver måned. du abonnere på boksen, som bliver sendt hjem til dig hver måned. det koster 119 kr. om måneden inkl. fragt. - hvilket jeg syntes er en god pris i forhold til værdien.

jeg blev virkelig positivt overrasket da jeg modtog pakken! den er pakket så fint ind, så man får den der "gave følelse". så er der et lille brev, hvor der står noget om månedens goodiebox, og hvilke produkter du har modtaget. tænk at modtage sådan en hver måned, det er virkelig noget der kan gøre en dag bedre! det gjorde i hvert fald min bedre!

denne måneds goodiebox bestod af enorofluido beauty elixir til håret, en oriflame tusch eyeliner, et oriflame eyebrow kit, en nutrilett crunch bar, en tester på max factors face finity foundation, en gave fra sephora, en loreal paris shampoo tester og to parfume prøver.

du kan tilmelde dig goodiebox HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 TAK FOR DIN KOMMENTAR
- AMALIE